sista arbetsdagen

idag är det FREEEDAG!!
Härligt.
ska åka till jobbet strax..har inte orkat äta frukost, vet inte om jag orkar heller..
trött idag, fastän jag lade mig kl. 21 igår =)
vi har inget tinat bröd, det bidrar ju också lite...

slutar ju tidigt på fredagar och idag ska jag till Mariina på care efter jobbet på ansiktsbehandling..det blir gött efteråt!! inte under tiden dock =)
efter det kanske det blir lite handling och sen hem och softa lite innan träningen. boll idag, nice!
undrar om laget har kryat på sig..vi var inte många på löpningen igår.
vi körde uppvärmning ner till elljusspåret och där körde vi 3 varv (7,5 km) och sen nerjogg tillbaka igen så sammanlagt blev det nog 8,5 och jag sprang hela tiden, mycket nöjd med detta!

dagens outfit hade ju varit kul att lägga upp ngn gång men jag orkar inte =)
jag har svart klänning från haléns, svarta leggings, vit kofta och ett långt halsband!

imorgon är det liseberg som gäller! i regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0