sex and the city

är så trött idag och nu ska jag ställa mig och laga mat.
det blir lax, potatis och gräddfil, kanske lite grönt till detta!

ska iväg till Madde och fixa min nagel jag slagit av sen.
senare ikväll är det The Bachelorette och jag ska till Tessan på mys!

sex and the city 2 spelas nu in och jag kikade lite på inspelningen.
längtar verkligen dit.
hade varit så grymt att åka till NY till våren och se premiären där =)
ska försöka bli sparsam ngn gång men det är ju så tråkigt!
imorgon ska jag ge tandläkaren 955 kr. för att laga ett hål i min tand.
så himla dyrt..615 kr. tog de för att upptäcka hålet!

ikväll är det träningsledigt och så ser säsongen ut för oss nu.
onsdagar - ledigt och träning på fredagar istället
inget jag gillar så mycket men skönt med ledigt mitt i veckan!




fint paraply på en snygg fashionista!
bild. sexandthecotymovie.org

ciao


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill också till NY!

2009-09-02 @ 22:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0