oh yeah

jobbat idag igen, det är väl ovanligt?
slutade ju tidigt och gick till Mariina på Care och gjorde ansiktsbehandling..är så himla fantastiskt efteråt men portömning är så Jädrans smärtsamt!!
handlade mat och lite godsaker till helgen sen, Kvantum på fredagar är inte att leka med alltså, fruktansvärt.

idag diskuterade tessan och jag alla serie som vi följer slavlikt..
One Tree Hill
Åter sönd 13 sept 18.05
Kanal 5 har visat 4 säsonger.

Shit det börjar snart!! Fantastiskt!

Sen kommer det fler och fler serier =) Nice
vad gjorde folk innan tv:n kom?

jag ska nog lägga mig lite i sängen nu..eller så ska jag göra äggröra till morgondagens utflyktsmackor!
träning 18:15 - 20 =)
sen blir det nog hämtmat.



bild pubchaplin.se



mitt drömresemål just nu.
GRAND BAHAMA ISLAND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0