jönnet

idag ska jag till jönköping med Elin kusinbarn och bada!
liten sväng till IKEA och kanske en snabbis på A6.
Bror min och hans tjej följer med för att shoppa, bada får vi göra själva.

liseberg igår var Bra!
Mycket folk så tyvärr mycket köer men inget regn!
min systerson kläcker alltid ur sig än det ena än det andra..
igår, skithögt..."VILKEN STOR RUMPA DET ÄR DÄR".
åh man försöker gömma sig då..

hur kan man vilja shoppa hela tiden?
jag är galen.
vill vinna pengar också.
undrar om roger vann något på stryktipset igår, jag väntar på den där vinsten varje helg..

nästa helg är det träningsläger i Vindrarp och vi ska sova i Emmas stuga.
det kommer bli en svettig och rolig helg!! nice.

ciao

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja, prinsen är inte diskret direkt... Försöker lära honom och hans syskon lite hyfs men antingen är jag en dålig lärare eller så har de dålig inlärningsförmåga... :-)

Fast när han säger: "mamma, jag äj din pins" (=prins)så smälter jag direkt.

Kram

2009-09-07 @ 09:11:46
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0