jobbig dag

arbetat idag och det gick väl bra men har mycket liggandes kvar och så gillar jag inte att lämna jobbet.
ibland skulle man behöva jobba över lite men det funkar inte för mig.
ska koppla bort den stressen och fokusera på mitt älskade lag i helgen.
vid fem bär det av söder ut för träningsläger alltså!!
ljungbyjocke hjälper oss i helgen för bosse är/har varit sjuk.
blir spännande med lite annat =)

sitter här med spotify nu och ska nog vrida upp volymen så jag kan packa och greja lite så roger får ha det fint här ikväll när det kommer kompisar till honom!
han ska köpa godis åt mig vilket han tycker är supersvårt!!

nähä om jag skulle glida in lite på hemnet och blocket och kolla hus!

trevlig helg på er alla.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: alexandra

du kan vina en header på min blogg. hoppas du är med! (:

2009-09-13 @ 20:08:04
URL: http://www.daydreamer.devote.se
Postat av: Martin

Ska ni flytta till större eller vad?

Shit, kolla på hus. känns som du är en bit a head of me...

2009-09-14 @ 18:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0