ioouuu

Broling berättade precis för mig att Rosenlundsbadet i Jkpg har mest kiss i vattnet i hela landet..
man kan få svårt att andas och annat...
FYYYYYYY så äcklad jag blev nu.
jag var ju där i helgen, shit....skitäckligt!
hon tyckte det var bäst jag fick veta så jag inte tycker det är ngt konstit med att jag ev. luktar lite illa...
hon är så godhjärtad alltså!!

jobbat idag och handlat på lunchen.
klippte gräset nu när jag kom hem och upptäckte att det var en hel del att greja med i vår lilla trädgård, undrar när jmag ska ta tag i det.
Ska göra köttfärssoppa snart, med gott bröd till!! mumma

blev inga dejter idag tyvärr men Skönt med en hel hemmakväll också.
träningsvärk efter boxen igår alltså, men det är skönt!

ciaociao

Kommentarer
Postat av: peder

haha mama du ar for rolig du.. Men det at sant lite acklad blir man faktiskt

2009-09-17 @ 09:02:58
URL: http://sannaschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0