idoler

kollar lite klipp från idol nu, hann inte se hela!
en del bra finns det ju..
fick rysningar av att lysnna på Jon..mest för att Anders Bagge satt och njöt så mycket =)
kul att Jihde få agera allt möjligt =)

jobbet idag gick bra
hem och sen upp till stan och göra ärenden och hämta ut leverans från strawberrynet.com
träning på det med kusin-Anna, ett boxpass med volleybolltjejerna.
det var superkul och jobbigt!!
sen var det boll och det gick helt ok.

när jag kom hem skulle jag få äta massa pannakager trodde jag men roger brände 4 st. jag fick 2 nu och knäckebröd =)
imorgon får det bli 2 pannkakor och mackor för resten!

träningsledigt imorgon, så jädrans skönt!!
ska laga käk och sen ev. träffa sara, måste stämma av med henne.
kl. 21 ska jag nog till tessan och kolla på näst sista avsnittet av Bachelorette.
Hon har ju redan valt men spännande att se lite efter =)

sova nu.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0