götlaborg

vaknade tidigt som jag alltid gör på helgerna nuförtiden.
är det ett tecken på att man blivit äldre?
jag har kokat äggen (för länge) så jag kan göra äggrullemackor nu, nice!!

igår tittade jag och roger på "Män som hatar kvinnor". Mycket bra.
Skönt att jag läst alla böcker så man visste allt som skulle hända =)
annars hade det varit väldigt skrajset.

tänker så mycket på killen som blev misshandlad förra helgen..
i tidningen igår stod det att det kunde komma att bli ngt av en hämndaktion mellan olika grupper under helgen...
att de inte lär sig ngnting när en person nu ligger och kämpar för sitt liv.
alla våra tankar till hans familj.

nu ska jag nog klä mig lite och sånt, platta håret kanske!!
måla en nagel också eftersom jag råkade klämma fast förstärkningen i mitt skärp så den flög av...

ha en bra dag
kanske skriver mer ikväll, får se.
vilken period jag är inne i va??
uppdaterar så mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0