förtydligande

känner att jag får förtydliga mig lite ang. hus.
vi ska inte köpa/bygga nu eftersom roger bara har en provanställning men tankarna har börjat växa.
lillis, du behöver inte känna att du ligger efter ;) du gör ju sånt jag aldrig har provat på och antagligen inte kommer att prova heller.

rogert har vart iväg på pablo francisco ikväll..han var SÅ bra sa han.
gillar när min älskling låter så glad =) haha, gulligt!!

jobbat idag och sen var jag hos sara och pluttan en stund och sen hos tessan och slappade.
jag skulle gå hem och lägga mig men fastnade såklart här.
lysnnar på "run this town" nu, riktigt bra!!
fortsätt uppdatera mig med oslagbara partylåtar tack!

imorgon är det jobb, laga mat, skoprovning, lätt styrka och träningsmatch mot Hestra.
Jessica har gips nu, det är tråkigt...stackars lilla birdie.

kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0