fast

jag är helt fast i The Fray alltså och speciellt låten "You Found Me".
tack för det tipset emma p.

idag har jag jobbat, lunchat med min man och handlat lite mat =)
nu har jag suttit här sen jag kom hem!
ikväll är det sen träning och bosse är sjuk så jag är tränare.
ska planera träningen om en stund..

imorgon åker vi på träningsläger till Våxtorp och ska sova i P.s stuga i helgen!!
kommer bli så roligt, svettigt och mysigt

jag messade lillmathilda och frågade hur lång hon var.
jag fick ett mms tillbaka som jag inte kunde öppna med mobilen utan jag måste alltid öppna på halebops hemsida.
hon skickade denna bilden
hon är på kreta och har det varmt både i luft och vatten, den jäkeln.
hon vill reta mig!!
hon kommer vara brunast på lägret iaf.



imorgon ska min bror hemåt så då ska han ta med min mobil till siba i växjö för den är Knäpp!
hoppas jag får en ny! måste skriva ner allt som är fel på den så de kan genomsöka den.
det värsta är ju att komma ihåg allt galet för det händer ju inte jämt.

på lördag ska jag och ola på jobbet vinna på stryktipset!!
miljonermiljarder =)
en liten smoothie och en smörgås får det nog bli snart.

arriverderci (som min samåkningskompis Nihad lärt mig =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0