bedövad

igår var det myskväll hos tessan.
mycket mysigt med te och varma mackor!
nästa onsdag igen, YES!

idag har det varit jobb, håller på med en mastodontsak just nu men jag blir klar imorgon bitti!! GÖTT.
jag var hos tandläkaren idag och lagade ett hål. jag fick dubbel bedövning så jag har sett rätt freaky ut hela dagen! det känns fortfarande konstigt.
när jag åt min lunch såg jag nog ganska rolig ut!
det är tråkigt att äta lunch på jobbet dock, äter helt själv i vårt luvnhrum för alla på min avdelning åker hem eller äter i Welandrestaurangen...

sen hemkomsten har jag suttit här, vaktmästaren har kommit och installerat 2 st. brandvarnare hos oss, mycket bra!! sitter i löparkläderna och ska dra över regnkläderna och snart ge mig iväg.
Sten mailade idag: "Hälsa tjejerna att ta med sig regnkläder till träningen".
wohoo.
jaja det kommer ju vara skönt när det är över iaf.
ska göra inpackning och sånt gött idag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0