roliga

jobbet är tufft just nu, mycket att göra och datorerna har krånglat så då går det inte direkt fort att göra ngt.
imorgon är det iaf halvdag eftersom det är fredag och efter jobbet blir det lunch hos brorsan, jag bjöd in mig själv lite snyggt!!

ikväll har jag tränat i tre timmar, styrka+boll.
kul nu när vi är 11-12 st. varje träning!!
omklädningsrummet idag var klockrent, julle och jag fick spel...vi var störda alltså.
men skrattade så jag fick ont i magmusklerna och det är ju bra på min väg mot tvättbrädan.

imorgon kväll ska jag på Ladies Night, ska bli super.
ska se vad brudarna på jobbet går för =)
lördag är det lugn dag och tjejfest hos elin på kvällen, mysigt och kul!
söndag - oplanerad.

ska träffa saknade sara ngn gång under helgen me!
kommer bli bra det här.

på onsdag smäller det, hemmapremiär mot Engelholm.
vilka kommer och tittar??

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funderade på om jag borde göra en psykisk undersökning...snacka om att flippa! haha, helt underbart kul!



Ge Stenmark en köss från mi!

2009-10-23 @ 13:54:02
Postat av: näsan

jag kommer kakan!!!!!

2009-10-26 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0