ladies only

igår var det jobb sen förpepp hos matilda och vidare mot bussen för avresa till halmstad och ladies night.
det var en mycket trevlig kväll men jag blev faktiskt lite besviken på stenmarcks kropp, hade trott att den skulle vara smashing men han har nog prioriterat annat.
ska försöka ladda upp bilder från denna kväll snart.
sov hos mor & far sen och har varit där idag.
spelade piano och herregud som jag älskar det!! det är skitkul verkligen.
sen när vi förhoppningsvis bor större då vill jag gärna ha ett piano!

nu ska jag iväg till fina sara och tjöta lite.
sen hem och fixa sig eller så tar jag med mig sminket kanske!
ska på tjejfest hos elin svensson ikväll, ska bli himla mysigt verkligen!!
ssingstar I guess och jag är rosslig i halsen (nu har jag redan bortförklarat mig).

kollar hotline på svedala-örebro och det är ju shocking alltså!!
KUL.
imorgon ska vi kolla på hylte/halmstad mot sollentuna!
på onsdag möter vi engelholm.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0