ensam mamma...

jag sitter och kollar på tv3play - ensam mamma söker.
madelene var ju för knäpp när hon pratade om martin.
"jag fick världens ståtrosa"
never heard that before...sjukt uttryck.

nu har vi varit på kostföreläsning med laget.
mycket intressant, kanske tar och skriver mer om det i ett annat inlägg.
jag ska skärpa till mig nu och se till så att jag får i mig tillräckligt med mat och mindre godis =)

ska försöka komma i säng hyfsat tidigt idag, jag behöver sova!!
imorgon är det jobb sen är det löpträning + två timmar boll, halleluja!


Kommentarer
Postat av: matilda

hahha, madelene är ju så jäkla klockren!

2009-10-21 @ 17:41:04
URL: http://matfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0