doodles

alltså ostbågar är så jädra gott emellanåt...
äter det nu istället för mat.
orkar inte fixa ngt.
ska äta ikväll när Johanna kommer hit och sover över!!
imorgon bär det av tidigt mot Sollentuna för matchstart, ska bli SÅÅ kul!
längtar dig.

idag har jag röjt lite annars har jag inte gjort många knop.
sminkade tessan innan som ska iväg på parry, hon blev supersnygg..
ska se om jag får in en bild!

 
före                           efter

SÅÅ kul att sminka !! säg till om ni vill bli sminkade ngn gång =)

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaan va snygg hon är, fast de va nog bättre innan... ;-)



Haha... tack för sminkningen, ja va snyggast på festen ;-)

2009-10-18 @ 12:06:16
Postat av: Amanda

ååh :) du får gärna sminka mig nästa gång jag ska ut... Så kan vi ta ögonbrynen samtidigt!!! :D hahah

2009-10-19 @ 12:35:02
Postat av: johanna

Så gärna så!! TEssan jag tyckter också det var bättre före ;)

2009-10-19 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0