mmhmm

första 3an för i år är bärgad och det kändes väldigt skönt.
ingen välspelad match men jag är oerhört nöjd med att vi vann med 3-0 och inte halkade efter =)
nöjd med mina servar också, förutom 2 missar som drog ner statistiken..

igår kväll var jag och sara hos tessan och det är alltid lika kul med dessa tjejer!!
love you <3
tessan bjöd på god mat och vi drack din, super!!

snart kommer madde hit och vi ska smida planer =)
jag ska nog ta mig en bit av min fina silviakaka också!!
superenkel att göra ju, förutom att jag råkade steka ägget till glasyren, haha.

i eftermiddag hoppas jag att vi säljer bilen.
hade varit fantasitkt skönt.

jag är ju kass på att länka och sådär men kollade på lite av victoria secret show 2009 innan, herre min herde så snygga kvinnor.
Alessandra Ambrosio är häpnadsväckande...att heide klum födde barn för 6 veckor sen ska vi ju inte prata om.
fantastisk.
Miranda Kerr är ju otroligt söt också..

ja lite självplågeri måste man hålla på med =)


Kommentarer
Postat av: Inga-Lill och Leif

Johanna! Grattis till vinsten! Kramar,

2009-11-22 @ 14:49:11
Postat av: Marie

Tack! =) Den är från i somras på min och Kristians semester. Japp, det var jag som vinkade! Kul att ni vann! Helt klart på tiden att ni fick en 3-poängare! Kram!

2009-11-22 @ 15:49:04
URL: http://sweetmary.blogg.se/
Postat av: amanda

grattis till vinsten kompis!

hoppas allt är bra med dig. jag saknar dig!

2009-11-22 @ 21:17:22
Postat av: linn

Grymma servar hade du palls! :) Ses ikväll!!

2009-11-23 @ 12:28:34
Postat av: linn

Grymma servar hade du palls! :) Ses ikväll!!

2009-11-23 @ 12:28:38
Postat av: Josefine

Grattis till vinsten!! :D

2009-11-24 @ 21:21:43
URL: http://josefinelindbergh.blogg.se/
Postat av: Lillis

Grattis till segern! Hoppas allt är bra! Kram

2009-11-24 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0