helsingboorg

längesen igen, kanske ska skärpa mig med bloggen men har faktiskt lite för ont om tid.

nu är jag i helsingborg.
madde fixar lisas naglar och jag surfar runt.
igår var vi på stan och sen ute en sväng med sofie och emma, jag var nog inte det roligaste sällskapet ´dock, sorry för det. 
idah har vi äteti frukost vid hamnen och slötittat lite på stan! ¨mysigt

snart ska vi hemåt och ikväll blir det tv för hela slanten!! gött

tisdag snart och då är det derbyhetta!!
H/H kommer till Gisle Sportcenter och det ska bli sjuukt kul.

ciao


Kommentarer
Postat av: storasyster

GRATTIS till vinsten!!!! Jösses vad spännande ni gjorde det!!!

KRAM

2009-11-17 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0