trerätters

jag kanske skulle haft en kopp vatten i micron samtidigt som jag micrade handdukarna..
det tyckte mor min.
våta handdukar föreslog Sara.
jag vet inte.
det enda jag vet är att mina händer blev hyfsat mjuka och naglarna rätt fina även utan varma handdukar.
jag gjorde spamanikyr.
när kan man börja göra det hos dig madde?

kom precis hem från en mysig kväll tillsammans med mor&far, leif och inga-lill. de sistnämnda bjöd på god mat! trerätters. yummi. vin och cointreau.
jag börjar bli lite alkis nu när jag inte idrottar på helgerna.
nää nu skoja jag.

jag får säkert en förbannelse om jag skriver om min fantastiska nattsömn här men jag gör det ändå.
jag sover så jäkla gott om nätterna, så välsignad alltså!
nu ska jag krypa ner i sängen, börja på en ny bok!
härligt.
när roger kommer hem vet jag att jag ligger nersövd och oväckbar.
härligt.



Kommentarer
Postat av: bella

BRA uppdatering mormor

2009-05-24 @ 09:07:56
Postat av: madde

du kan göra spa manikyr NUUU!

2009-05-24 @ 17:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0