testet

ja löptestet i måndags gick helt okej.
vi körde stillastående längdhopp, 100 meter och "3" km. test
sen en massa styrka.
armhävningar är pest och pina, jag HATAR det.
mina bröstmuskler är förstörda och armarna känns som spagetti.
idag är det styrketest och jag vet inte vad vi ska göra.
jag misstänker knäböj och bänkpress men jag undrar vad mer.

imorgon blir det löparrunda med Sara sen ska jag leka lite med lilla E också.
softa resten...kanske baka lite bröd, det behövs.
kakor är också alltid gott, eller maraboufudgen i bare.
fredagkväll kommer M och H hit på middag
lördag-söndag blir det Ängelholm med Madde, bara lilla hunden mår bra!
sen är det jobb igen. otroligt skönt med kortvecka nu alltså!!

men lite mat i magen och förbereda sig för testet! smoothie är jag sugen på men orkar kanske inte slänga ihop en.


Se hela bilden 
images.google.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad gott det lät med maraboufudge :O

2009-05-20 @ 20:28:01
Postat av: Anna

Vad duktig du är med träningen, volleybollkungen!

2009-05-21 @ 16:04:42
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0