svar

tänkte göra ett litet quiz !

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

Köpa mitt drömhus, en ny bil och resa tillsammans med min familj


Har någon någonsin kallat dig lat?

Ja, Roger ibland


Vilken svordom använder du mest?

Någon som vet?


Tittade du på tecknat när du var liten?

Inte mycket

Hur många syskon har du?

3 syskon


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Nejnej


 Vad har du för väder just nu?

Vackert


Vad åt du till middag lunch senast?

Potatisgratäng, fläskytterfilé och kantarellsås som mamma bjöd på!


Kan du vissla?

Ja, jag heter ju Johanna


Vilken film kan du alla replikerna till?

Ingen faktiskt


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Fyra


Har du en stationär dator eller en bärbar?

Roger har en stationär


Vilket var ditt favoritämne i skolan?

Gymnastik och musik


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Det finns ngn som har det värre


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Nja, jag äter det hela tiden men tänker på att jag inte borde ibland.


Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

Henke Lundkvist


Har du åkt moped någon gång?

Ja!


Vad lyssnar du på nu?

Fläkten i datorn


Kommentarer
Postat av: Sara

Lätt med svordomen: FAAAAN e det ju(med norsk brytning såklart)!

kram

2009-05-26 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0