strong

styrketestet var lite påfrestande.
bänkpress, frivändning och knäböj.
jag är inte så nöjd men det är inte nu jag ska vara bra.
gjorde alldeles för många försök på oika vikter innan jag kom upp till min maxvikt.

nu har jag ätit den sista svampsmörgåsen, lite avokado och torkade aprikoser
roger upptäckte den goda juicen från JO - Tropsika frukter som jag har försökt hålla hemlig.
skit också, nu får jag inte ha den för mig själv längre.

idag är det linas födelsedag, 18 år och hon får följa med ut, Gött!
GRATTIS LINA, ska nog messa dig nu.

imorgon, arbeta!!

KRAM och godnatt

Kommentarer
Postat av: Amanda

erkänn att du inte är nöjd för att jag slog dig i frivändningen! :D haha kommer leva på det LÄÄÄÄNGE!

2009-05-25 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0