smoothie

varje gång man dricker en smoothie till frukost börjar ju dagen bra alltså, I love it.
Min nacke+huvud+arm gör fortfarande ont men jag är så van nu så jag försöker glömma bort det.
massage imorgon, himmel så bra.

smoothien jag drack bestod av banan, hallon, persika, kiwi, passionsfrukt, linfrön, flytande honung och fil.
c-vitamin så det stänker om det alltså.

om jag skulle ta och klä mig.
ska träffa madde en liten stund här snart.
vet inte vad vi ska göra men hon har haft tråkigt i en vecka medan jag hade tråkigt en halv dag.
vi ska nog gå och titta på hus eller fika kanske.
jag ska ta med hennes träningsschema jag gjort till henne en gång!!

ikväll är det inget OTH så nu måste jag börja titta lite på Greek som ska vara så himla bra också.
därefter är det GossipGirl !! kvällen = räddad.

amanda, jessica och bella, vad önskar ni er i studentpresent??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0