PB

igår var det vårruset och vi klarade oss undan regnet.
jag slog personbästa på 5 km, tiden blev 25:35:35 vilket jag är helt nöjd med.
klart man kan göra bättre, nästa år!
picknickkassen sög förutom några kex jag inte minns namnet på, de är gudomliga!
grejerna man fick var inget vidare heller...lite tråkigt. ingen kexchoklad t.ex.

sov hemma hos mamma å pappa sen, mysigt ibland.

idag har jag jobbat och handlat lite. nu ska jag ut igen, till leksaksaffären och team sportia.
dessutom är det 20 % rabatt på Skocompaniet så jag kanske springer in där också.
har dock världens skoskav men det fixar compeed I hope.

sen blir det kycklingwok till kvällsmat, plocka och städa lite hade jag tänkt göra igen.
vill springa med sara (iaf träffa dig, haha) men jag har sånt skoskav så jag får hoppa det ju.

ciao


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag sprang en annan runda idag, så den kan vi ta nästa gång! Du va sjukt duktig på vårruset, jag e impad! Hörs fina vän! Kram

2009-05-06 @ 20:00:58
Postat av: Johanna

Det var ju en bra tid! Det ska du ju vara nöjd med :)

2009-05-06 @ 20:47:00
Postat av: Carola

Är det löparskorna som givit skoskav?

2009-05-07 @ 08:27:40
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0