pancakes

min morgon består av en diger "att göra lista".
nu har jag precis smällt i mig några amerikanska pannkakor med blåbär och lönnsirap.
recept från kalasgott.blogg.se
yummi.
torkat av skåp i köket och nu står dammning av bokhyllan i vardagsrummet, därefter dammsugning och golvtorkning på listan.
i förrådet står mitt bröd och jäser, jag slängde ihop det igår kväll. hoppas det blir gott!

jag bjuder på några bilder från min morgon so far.


vackra blommor som vi fick av annie och viktor förra helgen, skålen är från broling!

  
bilderna är inte så vackra men det är iaf mina bilder =)

Kommentarer
Postat av: bella

MMMMMM fan va gott!!!! erkänn lönnsirap kan man inte ta så mycket av, risk finns att sockret fräter sönder tänderna... :)

2009-05-22 @ 16:48:42
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0