knallrosa naglar

jag har kommit på att jag nog måste uppdatera med fler bilder, det är mycket roligare att läsa och titta än att bara läsa.
Så tänker jag när jag läser andras bloggar iaf.
så jag ska försöka bättra mig.

veckan som gått har varit bra, INGEN träning förutom lite beach och volleybollavslutning.
idag blir det kanske beach igen.
på måndag är det löptest som gäller vilket jag är lite nervös inför.
linas pappa sten ska hålla i fysträningen för elitlaget och han har tidigare tränat hockeykillar så jag försöker förbereda mig mentalt på en tuff säsong.
en skön antydan till magrutor är mitt mål men då kanske inte mitt älskade snacks passar så bra in i bilden.
Kallur får bli min förebild!


Susanna Kallur
(Foto All Over Press)

nähä, scones till frukost kanske.
vore ju gott!
ska städa lite idag, det är fint men säkert lite kyligt ute...
spenaten i mitt land växer så fint, snart kan vi nog äta!!

Kommentarer
Postat av: bella

vf heter inlägget knallrosa naglar palle? hahaha :)



jag måste med börja lägga in mer bilder, mycket roligare att kolla på ja:) och mer personliga, inte baaara kändisar...

2009-05-16 @ 17:07:54
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/
Postat av: johanna

haha jag skulle nog skriva att jag hade målat dem knallrosa =)

2009-05-16 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0