kalasgott

hittade en liten frågegrej på kalasgott.blogg.se en blogg jag läser ibland, matinspiration!

Vilken mat äter du ofta?

Lax m. spenat


När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?

Sitter nog mest, den äldre generationen orkar fortfarnade ;)


Var sitter du helst när du bloggar?

På en strand någonstans men det händer ju aldrig så datorn i vardagsrummet får det bli.

Köper du trisslotter ofta?
Snittar kanske 1st./månad


Vilken stad eller land har varit din bästa semester?

Thailand är den vackraste plats jag besökt och New york bjöd på flest upplevelser och bäst shopping. så jag kan inte välka.


Tv kanal du tittar mest på?

Tittar nästan bara på söndagar och då är det Kanal 5 i flera timmar.

Jag utmanar nu: Mikaela, systeryster och Amanda L


Kommentarer
Postat av: bella

fasen de är ju rena döden o kolla på hennes blogg. man vill ha allt. speciellt daimchokladkakan...åååå

2009-05-03 @ 12:58:57
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0