ingen utmanar mig så jag utmanar mig själv

SKOR:Vita utslitna gympadojor från Ecco
JEANS: G-Star är favvisarna

T-SHIRT: Gina Tricot

UNDERKLÄDER: Mest Lindex

VÄSKA: Drömmer om en Botkier

PLÅNBOK: Stor, svart från H&M

SOLGLASÖGON: H&M

KLOCKA: Mobilen

SMYCKEN: Inget idag

TV: Rogers LG

MOBILTELEFON: HTC Diamond

MP3: Har ingen

DATOR: Äger ingen

SMINK: i.d´s foundation, rouge från Rimmel, lösögonfransar á la Madde

ANSIKTSKRÄM: Decleor

DEODERANT: Ekologisk

TANDKRÄM: Zendium

SCHAMPO/BALSAM: Ekologiskt från Hälsomixen eller Bra miljöval från konsum

TVÅL: Konsum, Bra miljöval

PARFYM: Nina Ricci

MINERALVATTEN: Nej tack

VIN: Vitt

DRINK: Mañana Passion

BRÖD: Scones

MAT: Tacos, Lax & spenat

GLASS: Dumle

GODIS: Lösgodis

SÄNG: Malm

LAKAN: Från Borås

FRISÖRSALONG: Olika

DAGSTIDNING: Ingen för tillfället

MAGASIN: Prenumererar på Cosmo

Jag utmanar Mikaela, Bella och Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0