heyhey

ja gissa vad jag gjort idag?
jobbat! hehe.

Mor bjöd på lunch igen, gott
Potatis, köttbullar, lingon, brunsås, morötter, sallad, inlagd gurka och mjölk
YUMMMMMMIEEEE

nu är jag hungrig
jag tror det får bli svampmackor idag igen, eller pannkakor.
pannkakor är jobbigare så det får bli svampmackor.
åh himmel!
mamma är på Gekås nu och hämtar hem 3 galna syskonbarn =)
de är så supersöta och jag saknar dem.
imorgon på lunchen ska jag kramas!!

styrketräning idag, biffbiff
därefter Greys Anatomy

Kommentarer
Postat av: Carola

Ge dem några kramar från deras mamma också. Som njuter av lugnet och tystnaden men saknar dem så hjärtat värker!

Vi ses någon sväng till helgen hoppas jag.

Kram

2009-05-28 @ 08:48:25
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: madeleine o mimmy

DU e kass på o uppdatera!! ;)

2009-06-03 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0