friends

ledig dag idag.
började morgonen tidigt med en löparrunda tillsammans med sara.
hängde där fram till lunch och då blev det konsum sen gjorde jag potatis/purjolök/blomkålssoppa som jag slätmixade. roger tyckte det var lite läskigt utan bitar, lite rätt hade han nog.
det är godare med soppa när man har lite potatis att tugga i, jaja det får bli nästa gång!

nu har jag sovit en stund, är helt slut och har haft huvudvärk i flera dagar
hoppas det försvinner.

resten av dagen är oviss
jag saknar många av mina vänner, varför bor ni så långt bort allihop?

jag är sugen på hus
på landet...
I know, trodde aldrig jag skulle säga det men landet var det.
blir nog antagligen samhället till slut men en tanke finns i alla fall.

Kommentarer
Postat av: malle

är inte henja landet?

2009-05-21 @ 16:06:10
URL: http://malleballle.blogg.se/
Postat av: johanna

henja by ja!! haha

2009-05-21 @ 18:18:58
Postat av: Matilda

Klart du ska bo på landet Larsson! Tänk att bara lite "finåkning" behövdes för att övertyga dig!

Ses imorgon!

2009-05-21 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0