burned

vill ni höra lite om min dag så ska ni få det.
sov i typ 11 timmar i natt, lite för länge för min smak men det är fruktansvärt jobbigt att ta sig upp ibland.
det var ju en ledig dag så det var rätt!
åt frukost på altanen och lade mig sedan med korsord i solstolen, är det fusk om man använder uppslagsverk??
sen blev det beach i två timmar me massa goa tjejer, jag vann nog alla mina matcher idag och länkinen och jag kanske kan vinna ngn match om vi ska spela på riktigt denna sommar.
hem och greja/handla till kvällens grillparty.
vi blev en hel del folk till slut.
vi bjöd på potatis, grillad lax och sallad!
gott som tusan!
vin till detta och sådär.
nu är jag helt bränd verkligen och ska smörjas in med after sun, hoppas det lägger sig lite tills imorgon...

gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0