brödbak

jag hoppas detta är övergående men känner mig lite hängig.
kan vara min kropp som reagerar på att jag tränar igen efter lite uppehåll. vad vet jag.
supervarm iaf (ingen feber) och huvudvärk!
roger gav mig isbitar innan, gott.

nu har jag dammat allt i vardagsrummet utom den jobbiga bokhyllan.
jag gör nog det imorgon bitti istället.
dammsuga och torka golvet efter det, sen får vi se om roger klarar av resten av rummet
jag ska slänga ihop lite bröd nu, förbereda det för jag ska baka det imorgon men det skulle stå över natten.
baguetter är det.
nice om de blir goda alltså.
man skulle ha dillfrön i men det har jag inga och det låter dessutom konstigt, får se om jag har ngt annat att slänga i dem.
jag har blivit en mästare på att slappa men det glädjer mig inte.
jag vill vara hurtig hela dagarna.

Kommentarer
Postat av: mor

Det är tilllåtet att slappa ibland.

Hoppas du får en bättre dag i morgon.

Kram

2009-05-21 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0