ajajaj

jag har fortfarande huvudvärk och har kommit fram till att det beror på spänningar i nacken.
roger har masserat och smörjt in med tigerbalsam och jag har tagit panodil men jag behöver nog mer omvårdnad...
på måndag har jag tid hos massören på jobbet i alla fall. hoppas på lite lindring.

jag har en såå tråkig lördag, någon som vill rädda mig?
ikväll ska roger på bio men de ska se en film jag inte är intresserad av så jag hänger inte med.
vet inte vad jag ska hitta på.
skulle ju varit i ängelholm nu men madde är sjuk så vi ställde in den trippen, får boka in en ny.

igår kväll var det trevligt när Matilda och Henrik var här iaf.
mat och vin och spel, perfekto!!

nähä, om jag skulle plocka ur diskmaskinen eller gå ut och sätta mig i en stol.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0