städtant

toaletten och sovrummet är färdigstädade.
ska plocka lite till i övriga rum sen får roger göra resten när han kommer hem från gymmet.
igår när vi gymmade skulle Ala ut och springa så jag hängde på.
det blev 22 minuter men jobbigt ändå.
gött att snart börja löpträna på riktigt!
ibland blir volleyboll lite tröttsamt.
men matchen på söndag längtar jag till.
söndag kommer att bli en grymt bra dag.

om jag skulle sluta fuska och städa lite istället.

ha det bra mina vänner.

jag längtar tills imorgon då Sara och Edith kommer hit!!!

Kommentarer
Postat av: ala

lite lagom tycker jag :) jag har träningsverk idag. hade nästan varit lite tragiskt om det var för springningen haha. men tror det var marklyften :D

2009-03-27 @ 18:49:40
Postat av: Sara

Vi längtar mer!!!!

2009-03-28 @ 00:03:01
Postat av: linn

Grattis till vinsten! :)

2009-03-30 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0