small country stones

amanda broling du bäste vän, ditt tips är ju obetalbart...hahah
http://blogg.passagen.se/smallcountrystones
senaste nytt ang. allt Smålandsstenar skvaller..
lite smaklöst men va faasen!
jag visste allt redan, nyfiken som jag är.

jag är lite sen men timo räisinen är ju såå bra!
WOW.

Nu säger Roger att jag måste plocka undan, citat:
"JAG BLIR GALEN PÅ DET HÄR, DU ÄR VÄRRE ÄN EN TREÅRING!!"
okej förlåt, nu ska vi gå ut och gå..han älskar mig nog ändå!

BAMBU ikväll med roger, O och E, mysigt!!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Leif o Inga-Lill

Hej Johanna! Volley-boll/kval; Lycka till imorgon! Kram, Leif o Inga-lill

2009-03-21 @ 16:01:01
Postat av: ALA

hahahahahhahaa

2009-03-21 @ 22:37:30
Postat av: Amanda

haha OJ jag som trodde att du va närmare pedantisk! ? haha

2009-03-22 @ 10:45:18
URL: http://amandajohanna.blogg.se/
Postat av: bela

hahahahha så roligt

2009-03-23 @ 07:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0