omelett

hemkommen från jobbet och har precis slängt ihop en mikroomelett.
3 ägg och 2 dl mjölk.
skiva några champinjoner, strö över salt och ngn krydda.
in i mikron 4-5 minuter.
Egentligen ska man ha mer grejer i såsom lök och tomat men lök är inteså gott och tomat fanns inte hemma.
det är sådär gott, lite varmt än! men den går nog ner.
smidigt framförallt.

jag har ju varit krasslig i veckan och haft ont i hälsenan så i början av veckan hoppade jag inget på träningen.
onsdagen var det träningsmatch mot RIG och vi vann med 4-1, jag gjorde massor av blockpoäng, NICE!!!
Hoppas det går lika bra på söndag då vi har elitkvals-match mot Hylte.
Vi vill vara kvar i Elitserien medan Hylte vill ta vår plats.
Bäst av 2 matcher är det som gäller.

Jag har en förskräcklig hosta och ett tryck över bröstet hela tiden...
imorgon är jag nog frisk!

knäckebröd med ost är ju så fantastiskt gott, håller ni med?

Ang.sötsaker
Hittills idag har jag bara ätit 1 ballerinakex (duktigt va syster?)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Carola

Ja, det var duktigt! Själv ballade jag ut i söndags och i går. Förra veckan klarade jag mig GANSKA bra onsdag och torsdag. I fredags bakade vi bullar och en superonyttig men supergod kaka... det går ju inte låta bli:-)

Varför kommer detta inlägg först nu, jag såg det inte förrän idag (24/3)?

Kram

2009-03-24 @ 08:19:01
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0