naglar

fortfarande krasslig.
ont i hals och snuva men det går åt rätt håll!!

var på maddes invigning idag, hon arbetar hos kvinnan som har det här.
hemsidan var lite dåligt uppdaterad men ändå!
jag köpte, trots mitt köpstopp et gudomligt bubbelgumsrosa nagellack.
det värsta med nagellack är att jag hatar att vänta på att det ska torka så jag pajar alltid färgen.
www.skonhetsbutiken.nu

http://www.skonhetsbutiken.nu/files/kontakt.html
tjejen på bilden i denna länk tycker jag är så lik elin lorentzson, någon som tycker som jag?!!!
retuscherad bild men jag tror det måste vara hon.
ska kolla med henne.

imorgon blir det jobb igen och mår jag bra ska roggan bjuda ut mig på kvällen! MYS


Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Hej! Jag har varit hemma i två dagar med världens förkylning, 39 grader igår. Men idag lite lägre kanske går det åt rätt håll. Nu kan man ju ta ut dessa semesterdagar som man aldrig hinner ta ut genom att vara sjuk.. Det var inte så man ville ha det precis! Lycka till på söndag - hoppas jag blir frisk till på måndag åtminstone! Kram, Inga-Lill

2009-03-06 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0