lasagne med spenatsallad

detta skulle lagts in förnågra timmar sen men jag tryckte intepå rätt knapp!

nu ska jag strax slänga i mig lite mat framför tv:n.
klockan 19 är det årsmöte med volleybollen som jag ska gå på.
sen ska jag nog åka till ICA efter det.
Ska bara sätta in pengar på matkontot!
en dag för tidigt, det är ju löning först imorgon men jag vill handla idag!

åh så jag brinner för ekologi och annat men jag SKÄMS för att jag inte kan låta bli icke ekologiskt godis!
skäms iofs lite ibland för att jag inte kan låta bli godis över huvudtaget.
det är gudagott.

imorgon är det våffeldagen.
jag måste nog slänga ihop ett par stycken, jag har aldrig använt mitt våffeljärn.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! När är våfflorna klara? Kram,

2009-03-25 @ 18:30:51
Postat av: mikaela

ja, lite kanske :P fast jag skulle få den mobilen innan , för jag ska göra lite reklam för den ;P

2009-03-26 @ 16:54:19
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0