dagen efter

match....fortfarande lika jädra tråkigt att förlora fast man är rätt van nu.
en match kvar i grundserien sedan blir det kval, imorgon får vi veta vilka lag som är intresserade av att ta sig upp till eliten. spännande.
självförtroende är vad vi behöver hitta.

har läst ut boken "Köp inte den här boken", mycket bra.
nu har jag väldigt många tips till nya böcker jag kan läsa.
först har jag två chick-lit lånade från bibblan.
en bok om tillsatser i mat av Mats-Eric Nilsson
och flickan som lekte med elden av stieg larsson.
biblioteket är så underskattat men jag har verkligen börjat uppskatta det nu.

idag blev det scones till frukost, gudomligt gott.
överbliven sallad till lunch
ikväll vill jag ha bakpotatis tror jag.
one three hill och gossip räddar min kväll!

dagens ekotips.
skriv matschema och veckohandla

ciao

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej älskade syster yster

Sorry för det abrupta slutet på samtalet igår. Svårt att prata i telefon när det är matdags i vårt hus, jeezez vilken ljudvolym de där tre kan orsaka...

Kalaset på lördag slutar vid fyra, sedan åker vi hem och lämnar M och åker förhoppningsvis direkt. Det får bli som det blir med sömn och mat. Vill du mysa med mig och storsessan framför melodifestivalen(om vi bara lyckas få i säng de andra två)? För det är väl någon omgång på lördag iaf.

Kram

2009-03-02 @ 08:48:53
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Anonym

så bra att du nöjd kakaaa! ;)

2009-03-02 @ 21:23:51
URL: http://johnana.blogg.se/
Postat av: Leia

Fin header.

2009-03-03 @ 23:54:32
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0