about you now

jag har fastnat Så för den här låten.
vet inte hur man länkar youtube klipp så ni får en länk =)
http://www.youtube.com/watch?v=S1fgWrFbE6o

helgen har varit bra.
igår fick jag träffa min underbara vän Lisa som jag saknar otroligt mycket jämt!
älskar dig vännen.
idag spelade jag mot den underbara Lisa och loosade.
Nu blir det kval mot Hylte Volley!!!
Fantastiska, starka Emma fick stå vid sidan av idag.
Lider med henne men hon är stark och jag vet att hon klarar det.
Älskar dig också!
Jag ska komma ner snart, det lovar jag!

min underbara syster med tre fantastiskt söta och supergoa barn var hemma också.
dessa varelser är så älskvärda.
saknar dem redan men de kommer nästa helg igen.

väldigt kärleksfullt inlägg det här.
får avsluta med att beskriva min kärlek till Roger.
Den är oändlig, I know how I feel about you.
<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Söta ni är!!! Hoppas vi båda blir helt friska snart så vi kan ses!!! KRAM

2009-03-08 @ 22:22:56
Postat av: Anonym

så himla gulligt! :)

2009-03-08 @ 23:04:29
URL: http://amandajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0