sonne

jobbat idag och ätit lunch i solen.
shoppade ett par skor på lunchen.
50% på Klacken, skobutiken i SS.
Vita ballerina med ett svart brätte typ..
Lite damiga eventuellt men de var lagom och jag gillade dem så de blir nog bra!!

nu ska jag byta om till träningskläder, får bli kortbyxor idag troligtvis, det är rätt varmt ute alltså!
löpning står på schemat, hoppas Sten är glad och bjuder på lite beachvolley!
julle kommer och plockar upp mig sen, gulligt.
förhoppningsvis vill hon stanna vid kvantum sen så ska jag hämta ut ett par svarta ballerina jag beställt.

röja lite och packa står på kvällens schema.
imorgon slutar jag jobbet kl 08:00 då det bär av till mina underbara vänner i Ängelholm.
det blir strandhäng och annat som gör livet värt att leva.
längtar dit, saknar er!


kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0