ovan situation

ett lägenhetskomplex som Weland äger har brunnit ner.
så olyckligt.
ingen skadadde sig men tänk på alla familjers saker och sådär.
tänk att helt plötsligt bara stå där med kläderna du har på dig.
hemförsäkring är viktigt då, ni har väl det+

vädret är ju underbart här som i resten av sverige kan jag tänka mig.
jag har läst ut boken nu, loved it.
nu är tyvärr Stieg Larssons böcker över...

ngn som har boktips?
jag gillar typ camilla läckberg, liza marklund, stieg larsson och chick-lit böcker!!
ge mig tips, NU!

simmade i måndags igen, jag är SÅ dålig.
jag kan inte andas, försöker simma ordentligt men icke...får ont i nacken istället.
idag var det jobb, hem och ut i solen, biff och sen gräsklippning, vattning i trädgården och lägga nät på jordgubbarna,
blir ingen tidig sänggång idag heller...dåligt.
nu ska jag in i duschen.

roger fick inte fortsatt anställning på Weland så han jobbar till fredag vecka 27. (förhoppningsvis får han snart komma tillbaka)
jag var taskig mot honom innan och sa taskiga saker
fick dåligt samvete och har bett om ursäkt.
det är en konstig situation, har aldrig varit med om det innan men jag ska lära mig att bli ett bra stöd för min Älskling.

 HHAAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAA My love.

Kommentarer
Postat av: Carola

Var har det brunnit?

Åh, vad tråkigt för Roger. Vi får försöka stötta honom på alla sätt och vis. Är han inte lite sugen på att kämpa med att läsa in lite ämnen? Hade väl varit ett bra tillfälle.

Vi hörs snart per telefon. Kram storasyster

2009-06-25 @ 16:21:45
URL: http://lindbladsfemma.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tråkigt att Roger inte fick vara kvar.

Hoppas verkligen det vänder snart så inte alla behöver gå hela tiden.



Jag läste i chick-lit nu - min hemligheter hette den.

Den kan du få låna av mig om du vill.



Va längesen vi sågs.

Åker till Linus i helger för att segla, måste passa på när det blir så bra väder.

Men hoppas vi kan ses snart.

Skulle va mysigt :)



Kramar

2009-06-25 @ 16:32:17
Postat av: bella

du MÅSTE läsa janet evanovichs serie... den är helt underbar :) finns nog tolv böcker ute på svenska, finns nog fjorton totalt. perfekta strandböcker, man plöjer lätt igenom samlingen under sommarn. började med tolvan idag o har redan läst halva :)

2009-06-29 @ 15:05:26
URL: http://isabellheinikoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0