bulan

tacos fick jag till kvällsmat, gott det!
träningen idag var rolig men jobbig också.
mina armhävningar gick toppen och löpningen också.
Uppvärmning, springa många intervaller när den andra håller emot med ett rep runt magen, 6x400 meters intervaller.
60 situps, 60 ryggresning, 60 armhävningar
2x7 min. rugby..här fick jag en bula på rumpan, min tränare stod tacklade ner mig och insåg efter att det inte var hockeykillarna han tränade. jag flög ner som när man halkar på ett bananskal, skinkan värker och det är en bula.
jag önskar dock att jag inte var en sån klenis som har nära till gråt när ngt gör ont.
jag vill bli härdad, ngn som har ngt knep??

glöm nu inte att tipsa mig om böcker!!

roger är och hämtar en full ricky.
det blir väldigt sen sänggång idag men jag jobbar ju så kort stund imon så!
risken är dock att jag blir kvar lite längre än jag tänkt insåg jag när jag kollade jobbmailen..

väskan är iaf packad och jag vill åka NU!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mitt knä är fortfarande svullet o skitömt! Men kul var det!!! Ha en underbart rolig helg, o hälsa mina gamla roomies! Kram puss

2009-06-26 @ 08:32:50
Postat av: miklos

Det är bara att bita ihop, du får ta lektioner av mig :P

2009-06-27 @ 18:36:12
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag kan göra dig härdad moahahahhaa

2009-07-01 @ 20:43:22
URL: http://sannaschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0