bristning

hejhej
längesen nu, jag har inte orkat/hunnit blabla.
kom hem från träningen för en liten stund sen, styrka
inga ben dock..har en bristning i baksida lår.
så jädra tråkigt men bra att det var denna veckan eftersom jag inte kan biffa på onsdag i vilket fall, grillkväll som jag är med och fixar på jobbet.

helgen var kanon, jag, anna & leif har varit barnvakt åt mina underbara terrorister till syskonbarn.
roger fick åka hem eftersom han blev magsjuk och är fortfarande.
han åt ute i torsdags så det är nog det som håller i tyvärr, stackarn.
han är orolig för att bli mager.
i helgen iaf så var det äventyrsbad och negerbollsbakning, lek och pyssel och shopping, spela spel.
vi glömde den där drinken vi skulle ta anna.
svullat i lite godis och chips.
läst lite i "flickan som lekte med elden" FANTASTISK bok alltså, I love.
idag var det jobb igen, var på kundbesök på förmiddagen och sedan som vanligt inne på kontoret, det är kul att komma ut och se sig om hos kunder ngn gång emellanåt! Hoppas det händer lite oftare !

jag har lagat tacopaj idag också, den var supergod.
ska ta lite till nu, sen blir det duschen och därefter sängen med boken samtidigt som jag isar och värmer låret om vartannat!

ngt sånt här kan jag tänka mig. vill ändra lite såklart men stuket!
ngn som vill ge mig lite pengar?

undefined
bild, fiskarhedenvillan.se


bild, eksjohus.se

Lite funderingar bara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0