bonden

jag uppdaterar bara kort för er nyfikna =)
Bondemilen i lördags är jag så missnöjd med som man kan vara.
jag skyller lite på en infektion jag hade/har i min kropp.
1,03,41 blev tiden på den milen.
Jag gick också...så JÄKLA dåligt!!
riktigt besviken.
jaja, nästa år nytt lopp.
jag kommer ju springa nu under sommaren och fram till september kanske.
sen ska jag försöka springa korta pass iaf någon gång då och då även under volleybollsäsong så jag håller uppe det lite mer så blir det mindre jobbigt sen.

idag var det styrketräning och efter det en långsam joggingtur på 40 minuter med mina kusinbarn cyklandes bredvid mig, gulligt av dem!! jag tvingade dem bara lite =)

igår var det balen, jag har vackra bilder att uppdatera med här, det kommer kanske imorgon
mina små flickor amanda, jessica och bella var superfina!!
bella blev dessutom prom queen, så roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0