uppäten

jag skulle vilja lägga in en bild på mitt uppätna ansikte men är det för ler än mig som bloggen krånglar så att man inte kan lägga in bilder som man kunde förr? jag och annie har varit och plockat en liter blåbär var nu, knotten invaderade mitt ansikte och det ser ut som jag har röda hund... jag såg en padda och ett rådjur, annie såg en mus. nu ska jag snart vara hundvakt. ska åka till affären och handla ngt gott till mig också!! hyra en film också tror jag, roger och hans kompisar verkar invadera vardagsrummet med sina datorer...KARLAR ALLTSÅ!

Kommentarer
Postat av: mor

Knott ska hållas på avstånd. Men om nu skadan är skedd så gäller det att inte riva sig när det svullnar upp.

Badda med lite Alsollösning och tag mild kortison kräm. -Kram

2009-07-12 @ 00:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0