torsdag

hemma från stockholm som var Helt fantastiskt underbart roligt!! vi bodde hos amandas syrra och åkte swebus upp, ganska billigt vilket är bra. dock är priserna högre nu än vad jag är van vid. jag har shoppat så mycket så att jag skäms men man lever bara en gång! träffat malin och anna också, nice som fän! igår på bussen hem var jag och brolle Så uttråkade men så hade vi ett stopp på 5 minuter i Ödeshög så jag rusade iväg och köpte pringles och lite godis och det är verkligen once u pop u can't stop..herregud vad vi hetsåt! idag har jag tvättat lite, fikat med jessica, jenny och leo. mysigt! kollat lite på stan och nu har roger bjudit på degig fläskpannkaka..han har gjort bättre =) nu ska jag göra hallongrottor tror jag! ska ta med det till Öland-semestern med familjen nästa vecka!! 18:20 får jag nog ge mig ut på en löparrunda + styrka jag har dock väldigt ont i benen efter allt gående i stockholm, helt slut... det får väl bli en långsam löparrunda!

Kommentarer
Postat av: mick

DEt har inte regnat här :P

2009-07-16 @ 18:33:38
URL: http://mikaelalsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Aaaaaah, nice som fan! Ha det gött på Öland kompis!

2009-07-21 @ 23:52:38
URL: http://annalindback.blogg.se/
Postat av: Tora

Du måste höra av dig nästa gången du kommer till storstaden! Det var jättekul att se dig både på SM och I Halmstad och jag hoppas vi ses snart igen. Du ska inte till Paf Open på Åland??? kramar!

2009-08-11 @ 19:39:05
URL: http://teamtoracamilla.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0