onsdag

det är lite svårt att hålla ordning på dagarna på semestern...
i morse vaknade jag ju supertidigt, tog cykeln upp till stan och köpte frallor på Bernts och våldgästade Sara som kom och öppnade i nattsärken =)
vi åt frukost och jag fick lite egentid med pluttan, mysigt!!
sara fick också lite egentid, om än lite..
imorgon ska vi till gnosjö, second hand, nice!!

övrigt idag har jag städat ytterst lite, varit på stan igen gått på boxpass, superkul.
volleyboll känns inte så lockande för tillfället
jag åt god mat med min älskling.
kycklingfilé, grönsaker, svamp och keso med fetaost, supernice!!
roger fick fortkörningsböter idag också, hej kul semester...SKIT

mycket annat kul händer imorgon också.
träffa en del folk!! intensiv dag, härligt.

jag och broling har bokat biljetter till sthlm nästa vecka, heaven!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0