natt

dagen har gått och jag har inte gjort så många knop. köpte en massa jordgubbar och gjorde några påsar sylt samt styckfrös in massa jordgubbar som man kan ha till smoothie, milkshakes och drinkar. vore bra att plocka mer blåbär och hitta hallon och senare framåt tidig höst vill jag hitta en massa kantareller!! gjorde hallongrottor också och de blev goda, de får åka med på semestern nu! en bag in box får vi packa med eftersom det finns risk att den blir för gammal annars. ska bli så mysigt att åka till Öland. vädret sviker mig men tror det kan spricka upp på ön! blev ingen träning idag, jag var för lat. imorgon måste det bli av, får tvinga mig själv. är fortfarande helt slut sen sthlm. den resan tog på krafterna även om vi inte var ute och jag bara drack fanta på uteserveringen. en sak som jag inte visste var att om man jobbar som servitris på en restaurang och några kunder kör springnota så får servitrisen/servitören som hade hand om det bordet betala deras nota ur egen ficka. Kör ALDRIG springnota. detta gäller säkert inte alla restauranger men många och säkert för taxi också. nu ska jag göra mig iordning för natten och läsa i min bok innan jag somnar. min nacke och mina armar mår SKIT, Roger måste hjälpa mig med massage... ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0