magväskor och hälsenor

Gekås idag var fan det värsta jag varit med om där på MYCKET länge alltså. jag mådde dåligt nästan hela tiden. så mycket folk och alla beter sig som djur.
hittade mycket förbrukningsvaror, spikmatta, våg och annat.
jag väger ganska många mer kilo nu jämfört med när jag började gymnasiet =) haha

jobba idag var inte så kul faktiskt men skönt att komma i lite ordning!

ikväll har vi grillat här med annie, viktor, lenny och ricky sen kom mackan och mika förbi också och vi satt på golvet i köket och snackade vuxengrejer =) spännande!!

jag har löst problemet med bilder och textredigering nu, mailade blogg.se =)
bilder kommer när jag orkar!!
snart ska jag sova och imorgon bitti hoppas jag på en löprunda med efterföljande styrka, armhävningarna tar kål på mig alltså!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Jag väger ungefär 23-24 kg mer nu än när jag började gymnasiet, tror inte du slår det! ;)

2009-08-10 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0