inte så mycket städa

min städdag blev inte så mycket av..
har iaf städat kyl/frys och under dessa och i skåpen ovanför.
rensat ut och fyllt på!

läst, slappat vid teven resten av dagen
imorgon är det träning som gäller, ngn mer som ska köra?

veckan som kommer vet jag inte riktigt vad som händer, ngn som ska hitta på ngt kul!
second hand på torsdag förhoppningsvis, nice!

kollar på en film på femman nu och gråter hela tiden typ...
hehe.
jag och roger åt svampstuvning på mackorna ikväll, yummy!!
liten lunch tills imorgon också, bra det!
får försöka laga en del mat när man väl lagar så man inte behöver laga mer än en gång om dagen.

Kommentarer
Postat av: amanda

kompis! kom och hälsa på mig i stugan!

2009-07-05 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0